O Riviera Tour

2. 1. 2021
O Riviera Tour

"Nic tak neoblaží mysl člověka jako daleká cesta bez důležitého úkolu"
Egypťan Sinuhet

Vážení přátelé plaveb,

v roce 1675 rodina Aponte přivítala první cestující na palubě svých lodí. Od té doby se rozrůstala nejen flotila lodí, ale především jejich zkušenosti. Dnes může být plavební společnost MSC Cruises hrdá na to, že je největší soukromou plavební společností na světě. Naším největším přáním je, aby naši hosté na plavbách s touto společností měli po všech stránkách požitek z pobytu na palubě, aby se cítili příjemně, pohodlně, aby zažili okamžiky, které dávají životu výjimečnost a vychutnali si každý z nich. Chceme Vám nabídnout cesty na zajímavá místa a destinace, abyste společně s námi měli možnost poznávat krásy tohoto světa. Pokud hledáte plavbu za nejlevnější cenu, u nás ji možná nenajdete. K plavbám u nás dáváme přidanou hodnotu ve formě služeb, péče o klienta, delegátů, výletů, benefitů a množstvím dalších nadstandartních služeb, které naši klienti ocení až během plavby, což se pochopitelně projeví i v ceně zájezdu. 

Právě díky tomu jsme za téměř 20 let vybudovali cestovní kancelář, která je lídrem na trhu plaveb na moři. Riviera Tour byla v roce 2019 oceněna jako nejlepší skupinový prodejce MSC Cruises pro EMM MARKET, o tři roky dříve se stala nejlepším skupinovým prodejcem plaveb MSC Cruises pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko. Od roku 2014 je držitelem certifikátů solventnosti a v roce 2017 jsme získali dokonce certifikát třídy „AA“, což nás řadí mezi úzkou skupinu firem s vysokou důvěryhodností. O našich službách hovoří i recenze našich klientů. Přestože jsme dnes lídři na trhu výletních plaveb v České republice, přistupujeme ke všem klientům s absolutní úctou a pokorou, protože za to, čeho jsme dosáhli, patří náš obrovský díky právě našim věrným klientům.

S obrovskou úctou, Hanka a Pavel ČÍŽOVI

Historie CK Riviera Tour  

Počátky CK Riviera Tour sahají až do roku 1992. Pavel Číž se svou ženou Hanou tehdy začal své soukromé podnikání, v rámci kterého později začali s malou cestovní agenturou, která postupně získávala zkušenosti nejen s prodejem zájezdů jiných cestovních kanceláří, ale především s přímým kontaktem s klienty. Každá cestovní kancelář má svá pravidla a podmínky, tyto roky tak pro nás byly obrovským ponaučením, co se dá dělat dobře a naopak, co klientům schází a co by přivítali jako dobrou službu. Tyto bohaté zkušenosti jsme pak využili při vzniku a reorganizaci CK Riviera Tour. Samotný nápad s prodejem plaveb na moři, které v té době představovali pro naše klienty až téměř exotickou dovolenou, vzešel z rodinného prostředí. Služby, zážitky a gastronomie na plavbách bylo to, co na českém trhu doposud chybělo. Naše první správné rozhodnutí bylo, že nechceme plavby jen prodávat, ale že k nim chceme přidat hodnotu služeb. Druhým velmi závažným rozhodnutím bylo, že jsme začali tyto služby zabezpečovat pouze ve spolupráci s jednou plavební společností. Náš výběr tehdy padl na plavební společnost MSC Cruises a dnes již víme, že to bylo opravdu správné rozhodnutí.

Naše historie v datech:

2005

Založení cestovní agentury, která se během krátkého období stává prodejcem exotických zájezdů pro firmy a podnikatele České republice. 

2008

Začátek prodeje plaveb na moři a transformace na cestovní kancelář.

2009

Společnost prostřednictvím jednatele zakládá firmu DŮM U SLUNCE s.r.o. věnující se realitní a reklamní činnosti. Společnost nakupuje nebytové prostory za účelem dalšího pronájmu.

2010

Testování projektu plaveb s dopravou a delegátem na plavbách MSC Cruises.

2011

Osvědčení projektu, Riviera Tour proto jako první cestovní kancelář rozjíždí prodej produkce "plavby s dopravou a delegátem". V témže roce vydává první katalog plaveb a vytváří webovou prezentaci.

2012-2014

Společnost aktivně propaguje plavby MSC Cruises, postupně získává obchodní zastoupení na trhu a vytváří nová prodejní místa. Během tohoto období Riviera Tour uzavírá spolupráci se zhruba 890 provizními prodejními partnery v  České republice na Slovensku.

2014

Riviera Tour získává po auditu certifikát hodnocení důvěryhodnosti třídy „A“.

2015

Založení vlastního odvětví autobusové dopravy za účelem zkvalitnění služeb pro klienty a pohodlné přepravu klientů do přístavu. Tato služba je vysoce exklusivní a do dnešní doby je Riviera Tour jedinou společností v České republice a na Slovenku, která zabezpečuje dopravu do přístavu vlastní autobusovou přepravou. Zároveň rozšiřuje své obchodní zastoupení - po celé ČR a na Slovensku se její prodejní tým nyní skládá z 1 127 prodejních míst.

2016

Riviera Tour získává ocenění pro nejlepšího skupinového prodejce MSC Cruises pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko a získává registraci v Registru solventních firem 2016. Vytváří také novou webovou prezentaci a velmi výrazně expanduje na trhu plaveb. Na svých webových stránkách se snaží velmi podrobně a kvalitně prezentovat plavby a služby plavební společnosti MSC Cruises. Nově připravuje kampaň pro rozšíření povědomí o plavbách na mediálním trhu. Prostřednictvím jednatele zakládá firmu NA FORMANCE s.r.o. věnující se gastronomickým službám, kupuje nové nemovitosti za účelem výstavby restaurace a vzniku nového sídla firmy.

2017

Riviera Tour získává po auditu certifikát hodnocení vysoké důvěryhodnosti třídy „AA“, který ji řadí do vysoce exkluzivní skupiny společností, které splňují nejpřísnější kritéria ekonomického hodnocení. Zároveň získává registraci v Registru solventních firem 2017. Zavádí nový rezervační a účetní systém, vydává katalogy, velmi aktivně prezentuje služby v mediích, píše články, vytváří reklamní kampaně včetně aktivit na Facebooku a Instagramu. Společnost dosahuje meziročního nárůstu tržeb přes 38%.

2018

Riviera Tour stabilizuje své postavení na trhu, zaměřuje se především na kvalitu služeb dodávaných klientům. Upravuje taktéž obchodní strategii prodeje do budoucnosti, která má být nově zaměřená především na velmi kvalitní prodejní sít a kvalitu dodávaných služeb. V tomto roce je plánován nárůst tržeb pouze o cca  8-10% a to z důvodu stabilizace firmy, přípravy na další investice a plánované obchodní strategie na rok 2019. Společnost nakupuje nové kvalitní autobusy a zkvalitňuje svůj vozový park, přechází na nový rezervační a účetní systém se zálohou dat a transformuje prodejní sít v reakci na nové pravidla GDPR a nového zákona o cestovním ruchu. I přes původní plán navýšení tržeb o cca 10 % se podařilo tržby navýšit o 29%, za což Riviera Tour získala i ocenění společnosti MSC Cruises. 

2019

Riviera Tour se rozhodla expandovat na trh s plavbami s vlastní dopravou, kde doposud byly velmi velké rezervy. Připravuje aktivaci on-line rezervací plaveb a jejich vyhledávání v českém jazyce. Tuto službu poskytuje jako první na trhu plaveb MSC v České republice. Předpokládaný nárůst tržeb až 21%. Společnost přesahuje roční obrat tržeb přes 100 milionů korun a stává se lídrem na trhu plaveb v České republice a i na Slovensku a největším prodejcem skupinových plaveb ve střední Evropě. Zároveň získává prestižní certifikační hodnocení společnosti Bisnode Top Rating, podle kteréhože obstála v hodnocení rizikového faktoru na nejvyšší možné hodnotě 1 po dobu posledních 12 měsíců.

2020

Po skvělém začátku sezóny přichází rána ve formě pandemie Covid-19, který zastavuje cestovní ruch a cestovní kancelář postupně ruší již uzavřené smlouvy a kontrakty v hodnotě přes 80 milionů korun. Za pomoci sesterských firem skupiny RIVIERA GROUP se Riviera Tour s obrovským vypětím všech sil daří situaci ustát.

2021

Riviera Tour ve spolupráci s MSC Cruises vytváří speciální protokol pro plavby v době pandemie a jako první cestovní kancelář v Evropě rozjíždí možnost cestování a trávení dovolené i za přísných pandemických opatření. Za tuto aktivitu získává speciální ocenění MSC Cruises.

2022

Společnost se vrací na otevřený trh plaveb a od počátku se drží na předních pozicích nejúspěšnějších prodejců plaveb MSC Cruises. Společnost se daří po Covidu stabilizovat a listopadu 2022 hlásí rekord v počtu uzavřených cestovních smluv, který je nejvyšší v její historii.

2023

Riviera Tour se vrací zpět a překonává meziroční obraty tržeb. Připravuje nové programy a rozšiřuje svůj tým o nové členy. Rivera tour získává prestižní ocenění na veletrhu cestovního ruchu HOLIDAY WORLD v Praze za nejpoutavější výstavní expozici a taktéž z rukou Angela Capurro, výkonného ředitele MSC CRUISES přebírá opět prestižní ocenění jako nejlepší skupinový prodejce plaveb.     

Proč vyrazit na plavbu právě s Riviera Tour?

Další zprávy

z Riviera Tour

Pouť do Lurd: tentokrát trochu jinak
7. 5. 2024
Pouť do Lurd: tentokrát trochu jinak
Riviera Tour se zúčastnila Dnů dobrovolnictví ve vsetínské Diakonii
30. 4. 2024
Riviera Tour se zúčastnila Dnů dobrovolnictví ve vsetínské Diakonii
Nápoje a Wi-Fi zdarma: objevte krásu plaveb norskými fjordy s MSC Euribia
24. 4. 2024
Nápoje a Wi-Fi zdarma: objevte krásu plaveb norskými fjordy s MSC Euribia
Zobrazit další